Str (Strenght)
Fiziksel gücü belirtir. Str değeri yükseldikçe karakterinizin Fiziksel vuruş gücü, Fiziksel defansı, Fiziksel balans değeri ve HP'si yükselecektir.
Int (Intelligence)
Magic gücü belirtir. Int değeri yükseldikçe karakterinizin Magic vuruş gücü, Magic defansı, Magic balans değeri ve MP'si yükselecektir.
HP (Heal Point)
Karakterinizin canını gösterir.
MP (Mana Point)
Karakterinizin Magic vuruşlar için kullanılabilecek Mana sayısını gösterir.
Attack Rating
Vuruşunuzun ne kadar geçerli ve güçlü olacağını belirler. Genel olarak statlarınızda belirtilmiş olan Minimum ve Maximum damage değerlerinden Maximum değere yakın olan vuruşu ağ[/color]ırlıkta kullanmanıza olanak tanır. Kısacası Attack Rating değeriniz ne kadar yüksekse o kadar Maximum vuruş değerinize yakın saldırılar gerçekleştirirsiniz.
Dodging (Parry) Ratio
Karakterinizin size yapılan attacklardan ne kadar kaçabileceğini belirleyen değerdir. Dodge (Parry) değeriniz ne kadar yüksekse, karşı tarafın vuruşlarından Minimum olan değere yakın olan hasarı alırsınız.
Magic Reinforcement
Magic gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.
Physical Reinforcement
Fiziksel gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.
Physical Absorb
Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen fiziksel damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.
Magical Absorb
Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen magical damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.
Lucky
Upgrade edilebilen itemler üzerinde bulunur ve upgrade etme esnasında silahın başarılı Upgrade olabilme olasılığını arttırır.
Immortal
Herhangi bir item upgrade edilirken, kaç başarısız Upgrade sonucunda iteminizin kurtulacağını belirtir. Örnek verecek olursak 3 Immortal değerine sahip bir item Upgrade edilirken 3 kere yansa bile yok olmaz.
Steady
Upgrade işleminin fail vermesi durumunda itemin durability'sinin azalmasını engeller.
Astral
Upgrade esnasında +4 ve üzeri itemlerin, upgrade işleminin başarısız olması durumunda +4 te kalmasını sağlar. +4'ten düşük itemlerde bir etkisi yoktur ve örneğin +5 olan bir itemi +6 yaparken başarısız olursanız item yine +4 e düşer. +5 te kalmaz.
Penetration Attack
Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak başlangıç noktası ile varış noktası arasındaki hedefleri de etkileyebilir. Örneğin Flying Dragon Spear Series saldırılar Penetrate atış kullanır ve mızrağı fırlattığınızda yok üzerinde başka düşmanlara da vurabilir.
Simultaneous Attack
Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak aynı anda hedef etrafında belirtilen sayıda düşmana aynı anda etki eder. Örneğin Ghost Spear Attack Series saldırılar Simultane saldırı kullanır ve vuruş gerçekleştiği zaman belirtilen mesafe içindeki düşmanların hepsi aynı anda damage alırlar.
Transfer Range Attack
Lightning türü skillerde bulunur ve vuruşun etraftaki yaratıkları da etkilemesi manasına gelmektedir. Fakat diğer çoklu vuruşlar gibi bütün düşmanlara güçlü etki yapmaz. Ana hedefe güçlü vurur, yan hedeflere çok düşük güçte vurabilir.
Fiziksel gücü belirtir. Str değeri yükseldikçe karakterinizin Fiziksel vuruş gücü, Fiziksel defansı, Fiziksel balans değeri ve HP'si yükselecektir.
Int (Intelligence)
Magic gücü belirtir. Int değeri yükseldikçe karakterinizin Magic vuruş gücü, Magic defansı, Magic balans değeri ve MP'si yükselecektir.
HP (Heal Point)
Karakterinizin canını gösterir.
MP (Mana Point)
Karakterinizin Magic vuruşlar için kullanılabilecek Mana sayısını gösterir.
Attack Rating
Vuruşunuzun ne kadar geçerli ve güçlü olacağını belirler. Genel olarak statlarınızda belirtilmiş olan Minimum ve Maximum damage değerlerinden Maximum değere yakın olan vuruşu ağ[/color]ırlıkta kullanmanıza olanak tanır. Kısacası Attack Rating değeriniz ne kadar yüksekse o kadar Maximum vuruş değerinize yakın saldırılar gerçekleştirirsiniz.
Dodging (Parry) Ratio
Karakterinizin size yapılan attacklardan ne kadar kaçabileceğini belirleyen değerdir. Dodge (Parry) değeriniz ne kadar yüksekse, karşı tarafın vuruşlarından Minimum olan değere yakın olan hasarı alırsınız.
Magic Reinforcement
Magic gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.
Physical Reinforcement
Fiziksel gücünüze verilen desteği belirtir. Genelde giysiler üzerinde bulunan bir değerdir.
Physical Absorb
Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen fiziksel damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.
Magical Absorb
Takılarda bulunan bir özelliktir. Kendinize gelen magical damagelerin % kaçının absorbe edileceğini belirtir.
Lucky
Upgrade edilebilen itemler üzerinde bulunur ve upgrade etme esnasında silahın başarılı Upgrade olabilme olasılığını arttırır.
Immortal
Herhangi bir item upgrade edilirken, kaç başarısız Upgrade sonucunda iteminizin kurtulacağını belirtir. Örnek verecek olursak 3 Immortal değerine sahip bir item Upgrade edilirken 3 kere yansa bile yok olmaz.
Steady
Upgrade işleminin fail vermesi durumunda itemin durability'sinin azalmasını engeller.
Astral
Upgrade esnasında +4 ve üzeri itemlerin, upgrade işleminin başarısız olması durumunda +4 te kalmasını sağlar. +4'ten düşük itemlerde bir etkisi yoktur ve örneğin +5 olan bir itemi +6 yaparken başarısız olursanız item yine +4 e düşer. +5 te kalmaz.
Penetration Attack
Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak başlangıç noktası ile varış noktası arasındaki hedefleri de etkileyebilir. Örneğin Flying Dragon Spear Series saldırılar Penetrate atış kullanır ve mızrağı fırlattığınızda yok üzerinde başka düşmanlara da vurabilir.
Simultaneous Attack
Skiller üzerinde bulunan bir terimdir ve vuruşlarda vuruşun kaç kişiye etki edeceğini belirtir. Uygulanış şekli olarak aynı anda hedef etrafında belirtilen sayıda düşmana aynı anda etki eder. Örneğin Ghost Spear Attack Series saldırılar Simultane saldırı kullanır ve vuruş gerçekleştiği zaman belirtilen mesafe içindeki düşmanların hepsi aynı anda damage alırlar.
Transfer Range Attack
Lightning türü skillerde bulunur ve vuruşun etraftaki yaratıkları da etkilemesi manasına gelmektedir. Fakat diğer çoklu vuruşlar gibi bütün düşmanlara güçlü etki yapmaz. Ana hedefe güçlü vurur, yan hedeflere çok düşük güçte vurabilir.